ღღ در مکتب امام علیه السلام ღღ

♦بسم الله الرحمن الرحیم♦

ღღ در مکتب امام علیه السلام ღღ

♦بسم الله الرحمن الرحیم♦

او خواهد آمد

پیوندها

من آزادم ...

چهارشنبه, ۲۸ تیر ۱۳۹۱، ۱۲:۳۵ ب.ظ

من آزادم...

آزادم چون بدور از نگاه های نا نجیب در جامعه فعالیت می کنم.

آزادم چون احترام های جنس مخالم نه به خاطر جسم من که به خاطر افکار و اندیشه من است.

من آزادم چون برای یک خرید کوچک لحظات نابم را پای آیینه و به آرایش کردن نمی گذرانم...

من آزادم چون قضاوت دیگران درباره ظاهرم مهم نیست.

آزادم چون فقط و فقط نگاه خدا برایم مهم است.

من آزادم چون حجاب دارم...

  
میدونی چرانیلوفر تو مرداب گل میده؟

واسه اینکه به همه ثابت کنه تو بدترین شرایط هم میشه خوب بود .

نظرات  (۱)

۲۸ تیر ۹۱ ، ۱۷:۴۵ حامد قربان زاده
سلام
آفرین
خیلی زیبا و قشنگ بود
از این طور مطالب سعی کنید از خودتون بنویسید و منتشر کنید
بعدها هم به صورت کتاب منتشر کنید
موفق باشید
قربان زاده

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی