ღღ در مکتب امام علیه السلام ღღ

♦بسم الله الرحمن الرحیم♦

ღღ در مکتب امام علیه السلام ღღ

♦بسم الله الرحمن الرحیم♦

او خواهد آمد

پیوندها

نکته ای برگرفته از کلام وحی

سه شنبه, ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۱، ۰۶:۲۱ ب.ظ


  سوره اعراف

صدرالمتالهین در تفسیر این آیه می فرماید:

«دشمن یعنی شیطان، نسبت به آدم و حوا علیهم السلام- سوگند یاد کرد

که من با شما ناصحانه رفتار می کنم، و آنگونه برخورد کرد،

حال آنکه نسبت به ما سوگند یاد کرده است که

«من اینها را اغوا و اضلال می کنم»

چه خواهد کرد؟ خدا می داند!». 

نظرات  (۲)

خداوندا دستهایم خالی است ودلم غرق در آرزوها -یا به قدرت بیکرانت دستانم را توانا گردان یا دلم را ازآرزوهای دست نیافتنی خالی کن
(( کوروش کبیر ))
به ما هم سری بزنید .
بای.
سلام علیکم
قبول باشد نذرتون برای آقا امام هادی علیه السلام
تشکر از حضور ونظر.
تحت تاییدات حضرت ولی عصر عج باشید.
یاحی/

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی